Wekelijkse eredienst

Elke zondagmorgen om 9.30 uur is er een eredienst in De Hoeksteen. Vóór aanvang van de dienst heet een gemeentelid elke bezoeker welkom en deelt eventuele liturgieën uit. U stapt dus nooit ‘verloren’ onze kerk binnen!

Bijzondere erediensten

Er zijn van die dagen in het (kerkelijk) jaar die vragen om bijzondere erediensten. Bijvoorbeeld de zondagen in de veertigdagentijd, in de tijd van advent en natuurlijk de diensten op de grote kerkelijke feestdagen. Op allerlei manieren geven we aan deze diensten een bijzonder tintje mee, bijvoorbeeld via de muziek, door een liturgisch bloemstuk, het zingen van andere dan de ‘gebruikelijke’ liederen. De werkgroep heeft, in overleg met de voorganger, een belangrijk aandeel in de invulling van deze diensten.

Collectebonnen

Bestel hier uw collectebonnen

Kindernevendienst – jeugd

Kindernevendienst

Tijdens de kerkdienst gaan de kinderen, die op de basisschool zitten, naar de kindernevendienst. De kinderen en leiding krijgen dan het licht mee, in de vorm van een paaskaars en horen daar een verhaal uit de bijbel. We werken met de methode Bijbel Basics. Na dit verhaal gaan de kinderen een kleurplaat, puzzel en/of een spel doen wat met de vertelling te maken heeft.

Jeugd

De PKN kerken van Numansdorp organiseren allerlei activiteiten voor kids, tieners en jongeren. Clubs, eigen kerkdiensten waarin jongeren (mee)bepalen wat er gebeurt en ook de inhoud bepalen van deze website. Denk en praat mee en maak de kerk nog leuker!

Er zijn jeugdclubs voor verschillende leeftijden. Zowel kinderen vanuit onze kerken  als kinderen daarbuiten komen graag naar de clubs. Interesse om mee te doen? Kom eens een keer kijken! Er kunnen altijd kinderen bij en ook leiding is zeer welkom.

Heb je vragen of wil je iets weten mail naar Arnoud van Velzen jeugdouderling.gk@kerknumansdorp.nl